Gå til hovedindhold

Event

Infrastruktur i praksis: Sådan sikrer du krav til infrastrukturen ved it-indkøb

Sidst opdateret: 02/06/2024 13:07

Tid

12. marts 2024 10.00 - 12.00 + Tilføj til kalender

Beskrivelse

På dette infrastruktur i praksis-webinar stiller vi skarpt på, hvordan du effektivt kan sikre krav om integration til relevant fælleskommunal infrastruktur og gennemgår det materiale, der kan gøre det let for dig, som har ansvar for eller arbejder med it-indkøb, at øge tilslutningen og ibrugtagningen af infrastrukturen i forbindelse med it-indkøbet.

KOMBIT og de kommunale oplægsholdere kommer omkring følgende perspektiver:

  • Det skal du være særligt opmærksom på ved forskellige former for it-indkøb, når du gerne vil sikre integration til den fælleskommunale infrastruktur. Forskellige former dækker fx indkøb på den normale SKI 02.19-rammeaftale, indkøb med det Dynamiske Indkøbssystem (DIS) under SKI 02.19, eget udbud og herunder EU-udbud.
  • Sådan kan du bruge krav og integrationskriterier fra SKI 02.19 ved alle typer af it-indkøb
  • Sådan kan du bruge data om infrastrukturen (Infrastrukturen i tal: FKI Forbrug og FKI Potentiale) i din markedsafklaring og til at afklare hvilke integrationer i den fælleskommunale infrastruktur, der er relevant for dit specifikke it-indkøb
  • Det kan du opnå, hvis du opsøger, deler viden/erfaringer med andre kommuner i forbindelse med dit it-indkøb
  • Sådan kan du trække på KOMBIT i dit it-indkøb

Målgruppe

Personer i kommunen, der har ansvar for og arbejder med indkøb og udbud (indkøbsansvarlige) og personer fra it-/digitalisering, der samarbejder med indkøb om at sikre krav om integration til relevant fælleskommunal infrastruktur fx digitaliseringskonsulenter og kommunens infrastrukturansvarlig.

Sted

Microsoft Teams