Beredskab ift. test
Navn
Beredskab ift. test
Kategori
Test support
Kunderejsefase
Udvikling og test
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille et teknisk beredskab i forbindelse med en bestillers planlagte:
- Hul igennem test
- Systemintegrationstest
- End to end test
Supportberedskabet bistår med eventuel fejlsøgning, fejlfinding og løsningsforslag, såfremt behovet opstår under beredskabsperioden.
Supportberedskabet har inden beredskabsperiodens start gjort sig bekendt med bestillers løsning, således at beredskabet er orienteret om bestillers løsning og opsætning inden beredskabsperioden starter.
Eventuelle fejl der måtte blive identificeret i forbindelse med anvenders test rejses af bestiller via incident processen og registreres ikke af det tekniske beredskab.
Forventet udbytte
At bestiller får den ønskede ekstra opmærksomhed i forbindelse med deres test på serviceplatformen
Målgruppe
Denne ydelse er rettet mod en anvender der har behov for et teknisk beredskab fra serviceplatformens leverandør(-er) i forbindelse med gennemførsel af test i ekstern test miljø
Vilkår
Ydelsen tilbydes som telefonisk kontakt til en supporter, som er til rådighed i beredskabsperioden, og er klar til at blive kontaktet og supportere bestillers test.
Beredskabets varighed specificeres ved bestilling og de nærmere konditioner afklares under bestillingen. Beredskabets varighed er dog minimum ½ dag og maksimum 2 uger. Beredskabets rådighed er inden for normal dansk arbejdstid.
Forudsætninger
Bestiller kontakter beredskabet i perioden. Dvs. bestiller initierer kontakten til teknikeren under beredskabet. Bestiller har specificeret detaljer vedr. det pågældende It-system og liste over snitflade som løsningen inkluderer, således at teknikeren har mulighed for at danne sig et overblik over løsningen, der skal supporteres.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
Aftales individuelt
Prismodel
Time & Material
Enheder
3
Enhedspris
1.328 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse