Gå til hovedindhold

Erstatning af SFTP-rute mellem dataafgiver og datamodtager

Navn

Erstatning af SFTP-rute mellem dataafgiver og datamodtager

Kategori

Teknisk support

Kunderejsefase

Alle

Leverandør

IBM

Beskrivelse

Ydelsen giver mulighed for at erstatte en eksisterende rute med en ny rute.

Forventet udbytte

En tidligere rute er erstattet af en ny rute, som gør dataafsendersystemet i stand til at få overført en datafil til datamodtagersystemet.

Målgruppe

Forvaltningsansvarlig for datamodtagersystemet, det vil sige den leverandør/myndighed/organisation, som har driftsansvaret for den datamodtagersystemet.
Alternativt kan dataafgiver (myndighed/kommunen) delegerer retten til at at foretage bestillingen til en anden part, fx. forvaltningsansvarlig for dataafsendersystemet.

Vilkår

Bestiller skal via Administrationsmodulet kunne identificeres som den forvaltningsansvarlige for Serviceudbydersystemet.
For at timeestimatet holder, er det forsudsat at alle forudsætninger er opfyldt, når bestillingen afgives.

Forudsætninger

Dataafsendersystemet skal være oprettet i Administrationmodulet som et it-system med rollen som 'Anvendersystem' med angivelse af SFTP-oplysninger.
Datamodtagersystemet skal være oprettet i Administrationmodulet som et it-system med rollen som 'Anvendersystem' med angivelse af SFTP-oplysninger.

Bestillingen skal være underskrevet af datamodtager. Såfremt datamodtager og dataafgiver er forskellige myndigheder/organisationer, så skal der også foreligge en underskrift på rutebestillingen fra dataafgiver.

Bestillingen omfatter to bestillingsformularer. En for nedlæggelse af en eksisterende rute og en for oprettelse af en ny rute. Formularerne er vedhæftet som bilag.

Når bestillingen eksekveres, nedlægges først den eksisterende rute og dernæst oprettes den ny rute.

Bestillingsformularerne indeholder en række yderligere krav før bestillingen kan eksekveres af Serviceplatformens Helpdesk. Bestiller af ydelsen skal sikre sig, at disse er opfyldt.

OBS!: Du skal være opmærksom på, at bestillingsformularen først kan udfyldes, når du har bestilt denne ydelse. Det skyldes, at du skal notere bestillings-ID i formularen - bestillings-ID modtager du via mail, når bestillingen er foretaget. Den udfyldte bestillingsformular skal efterfølgende sendes til Serviceplatformens helpdesk på adressen helpdesk@serviceplatformen.dk.

*** Det er vigtigt, at du skriver både bestillings-ID og navnet på ydelsen i emnefeltet på den e-mail du sender til helpdesk@serviceplatformen.dk ***

 

Reaktionstid

5 arbejdsdage

Leveringstid

5 arbejdsdage

Prismodel

Fastpris

Enheder

1

Enhedspris

2.750 kr.

Relaterede supportydelser

Selvstændig ydelse

Erstatning af SFTP-rute mellem dataafgiver og datamodtager
Bestil