Gå til hovedindhold

Hjælp til SFTP

Navn

Hjælp til SFTP

Kategori

Teknisk support

Kunderejsefase

Alle

Leverandør

IBM

Beskrivelse

Supportydelsen giver bestiller mulighed for at få hjælp til anvendelse af og opsætning af en SFTP-forbindelse til Serviceplatformen

Ydelsen giver mulighed for:

  • Hjælp til etablering af SFTP-forbindelse til Serviceplatformen
  • Vejledning i brugen af simpel, simpel med dynamisk routing og styret overførsel af filer
  • Hjælp til brug af triggerfiler

Forventet udbytte

At bestiller bliver hjulpet hen imod at være i stand til at anvende SFTP løsningen som den udbydes på Serviceplatformen

Målgruppe

Denne ydelse er rettet mod arkitekt og udvikler hos en anvender, der skal i gang med eller er løbet ind i problemer med opsætningen af SFTP på serviceplatformen

Vilkår

Ydelsen tilbydes enten som et Face-to Face møde, en telefonisk samtale eller et Skype møde med en tekniker.
Antal enheder er vejledende og afklares endeligt i forbindelse med indgåelse af den specifikke aftale.

BEMÆRK: Hvis der vælges Face-to-Face møde, som type af leverancen, skal der tillægges enheder for rejsetid og eventuelle rejseudgifter.

Forudsætninger

Ydelsen forudsætter at bestiller har orienteret sig om Serviceplatformens filudveksling og  læst den etablerede vejledning i Serviceplatformens SFTP-løsning. Du finder vejledningen her.

Reaktionstid

5 arbejdsdage

Leveringstid

5 arbejdsdage

Prismodel

Time & Material

Enheder

7-10

Enhedspris

1.328 kr.

Relaterede supportydelser

Selvstændig ydelse

Hjælp til SFTP
Bestil