Gå til hovedindhold
SF1320_A
Person
CPR - Hændelser (SKI 02.19)
Version
2.2
I drift
Integrationen tilvejebringer og videresender relevante personhændelser på CPR-området for kommunale fagsystemer. Et konkret eksempel kunne være, at en borger er blevet skilt og fraflyttet kommunen. Kommunens fagsystem vil i den forbindelse modtage besked om ændring af civilstatus, opdateret adresse og ændring af kommune. Fagsystemerne er herefter i stand til at kunne reagere på hændelserne ift. de myndighedssager og arbejdsgange, som de understøtter.

Bemærk, at integrationen ikke leverer personhændelser fra udlændingeområdet.

1 version i alt

SF1461
Beskedfordeling
Modtag beskeder via Beskedfordeler (SKI 02.19)
Version
2.0
I drift
Formålet med integrationen er, at gøre det teknisk muligt at modtage beskeder om forretningshændelser, som er relevante for sagsbehandling i it-systemer, der er tilknyttet den fælleskommunale infrastruktur.

2 versioner i alt

SF1462
Beskedfordeling
Afsend beskeder via Beskedfordeler (SKI 02.19)
Version
2.0
I drift
Formålet med integrationen er, at gøre det teknisk muligt at afsende en besked om en forretningshændelse, som kan være relevant for andre it-systemer, der er tilknyttet den fælleskommunale infrastruktur.

2 versioner i alt

SF1470
Sag og Dokument
Sags- og Dokumentindeks (SKI 02.19)
Version
3.0
I drift
Integration giver kommunale fagsystemer mulighed for at aflevere til og vedligeholde metadata vedrørende sager og dokumenter i Sags- og Dokumentindekset, således at de kan udveksles med øvrige fagsystemer og overbliksløsninger, som fx løsningerne SAPA og Borgerblikket.

2 versioner i alt

SF1472
Sag og Dokument
Hent borgers kontrolsager fra anden sektor
Version
1.0
I drift
Integrationen udstiller funktionalitet til at hente oplysninger om kontrolsager på tværs af sektorer. Det kan være Udbetaling Danmark (UDK), der henter oplysninger om kontrolsager hos en kommune, eller det kan være en kommune, der henter oplysninger om en kontrolsag hos UDK. En kommune kan ikke søge efter kontrolsager hos en anden kommune.

Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.

1 version i alt

SF1475
Sag og Dokument
Hent sager fra DUBU
Version
1.0
I drift
Integrationen giver kommunale anvendersystemer mulighed for at tilgå oplysninger om sager og udvalgte tilhørende dokumenter fra løsningen DUBU (Digitalisering – Udsatte Børn og Unge).

1 version i alt

SF1490
Ydelse
Ydelsesindeks (SKI 02.19)
Version
3.0
I drift
Integrationen giver kommunale fagsystemer mulighed for at aflevere til og vedligeholde overordnede oplysninger og metadata vedrørende bevilgede ydelser og økonomiske effektueringer (udbetalinger) i Ydelsesindekset, så de kan udveksles med øvrige fagsystemer og overbliksløsninger, som fx løsningerne SAPA og Borgerblikket.

2 versioner i alt

SF1491
Ydelse
Hent ydelser fra egen sektor
Version
2.0
I drift
Integrationen udstiller funktionalitet til at hente oplysninger om bevilgede og udbetalte ydelser inden for egen sektor. Det kan være Udbetaling Danmark (UDK), der henter oplysninger om ydelser bevilget eller udbetalt af UDK, eller det kan være en kommune, der henter oplysninger om kommunale ydelser.

Integrationen udstiller effektive søgemuligheder i Ydelsesindekset og vil erstatte operationen 'Fremsøg' i integrationen SF1490 Ydelsesindeks.

2 versioner i alt