Gå til hovedindhold
SF1470
Sag og Dokument
Sags- og Dokumentindeks (SKI 02.19)
Version
2.9
I drift
Integration giver kommunale fagsystemer mulighed for at aflevere til og vedligeholde metadata vedrørende sager og dokumenter i Sags- og Dokumentindekset, således at de kan udveksles med øvrige fagsystemer og overbliksløsninger, som fx løsningerne SAPA og Borgerblikket.

1 version i alt

SF1500
Organisation
Organisation (SKI 02.19)
Version
3.0
I drift
Organisation er et system til håndtering af kommunens organisationsdata. Systemet udstiller korrekte og relevante informationer om medarbejdere og organisationer til fagsystemer, som derfor ikke selv behøver at vedligeholde disse data. Et fælles system til organisation sikrer, at den autoritative beskrivelse af organisationen og dens aspekter findes ét sted, samt at organisationsdata er tilgængelig og veldefineret.

Organisationsdata omfatter stamdata om medarbejdere (stillingsbetegnelser, roller, organisatorisk tilknytning mv.) og om afdelinger (navne, adresser, ledere og medarbejdere).

2 versioner i alt

SF1510
Klassifikation
Klassifikation (SKI 02.19)
Version
3.0
I drift
Med integrationen kan anvendere til enhver tid hente opdaterede fælleskommunale klassifikationssystemer, fx KLE og kontoplanen. Integrationen leverer også klassifikationsbegrebernes UUID'er, som skal anvendes ifm. dataudveksling i den fælleskommunale infrastruktur. Videre kan kommunen via integrationen ind- og udlæse kommunens egne klassifikationssystemer og eventuelle egne udvidelser af fælleskommunale klassifikationssystemer.

2 versioner i alt

SF1600
Borgerkontakt
Print på serviceplatformen (SKI 02.19)
Version
2.5
I drift
Integrationen gør det muligt for kommunale fagløsninger at afsende breve til borgere og virksomheder, enten via Digitaliseringsstyrelsens Digital Post-løsning eller som fysisk brev via kommunens Fjernprintløsning. Integrationen giver desuden mulighed for at sende breve mellem myndigheder.

2 versioner i alt

SF1601
Borgerkontakt
Afsend post
Version
1.0
Under udvikling
Integrationen gør det muligt for kommunale fagløsninger at afsende breve til borgere, virksomheder og myndigheder, enten via Digitaliseringsstyrelsens nye Digitale Post-løsning eller som fysisk brev via kommunens fjernprintløsning.

1 version i alt

SF1606
Borgerkontakt
Modtag post
Version
1.0
Under udvikling
Formålet med integrationen er at et fagsystem kan modtage en meddelelse fra Digital Post.

En meddelelse kan enten være et nyt brev, et videresendt brev eller et svar på et brev, der tidligere er fremsendt af en myndighed.

En meddelelse kan sendes mellem borger, virksomheder og en myndighed på den ene side og en myndighed på den anden side.

1 version i alt

SF2250
Borgerkontakt
NemSMS - Afsend SMS og Tilmeld borger (SKI 02.19)
Version
2.5
I drift
Integrationen giver mulighed for, at kommunale fagløsninger på vegne af en slutbruger (borger eller virksomhed) kan til- og afmelde denne til NemSMS. Desuden kan man opdatere slutbrugerens stamdata i NemSMS. Registreringerne findes i NemSMS hos eBoks.

1 version i alt

SF7002
Klassifikation
Overfør Sortiment (SKI 02.19)
Version
2.0
I drift
Integrationen gør det muligt for kommunale it-systemer at abonnere på ændringer i sortimenter i Fælleskommunalt Klassifikationssystem.

1 version i alt