Beredskab ift. produktion
Navn
Beredskab ift. produktion
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Drift
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille et teknisk beredskab i forbindelse med en bestillers planlagte idriftsættelse.
Supportberedskabet bistår med fejlsøgning, fejlfinding og løsningsforslag. Supportberedskabet har inden beredskabsperiodens start gjort sig bekendt med bestillers løsning, således at beredskabet er orienteret om bestillers løsning og opsætning inden beredskabsperioden starter.
Eventuelle fejl der måtte blive identificeret i forbindelse med anvenders idriftsættelse rejses af bestiller via incident processen, og registreres ikke af det tekniske beredskab.
Forventet udbytte
At bestiller får den ønskede ekstra opmærksomhed i forbindelse med deres opgaver i produktion
Målgruppe
Denne ydelse er rettet mod en anvender der har behov for et teknisk beredskab fra serviceplatformens leverandør(-er) i forbindelse med f.eks. gennemførsel af implementering i produktionsmiljøet
Vilkår
Ydelsen tilbydes som telefonisk kontakt til en tekniker, som er til rådighed i beredskabsperioden, og er klar til at blive kontaktet og supportere bestillers idriftsættelse.
Beredskabets varighed specificeres ved bestilling og de nærmere konditioner afklares under bestillingen. Beredskabets varighed er dog minimum ½ dag og maksimum 2 uger. Beredskabets rådighed er inden for normal dansk arbejdstid.
Forudsætninger
Bestiller kontakter beredskab i perioden. Dvs. bestiller initierer kontakten til teknikeren under beredskabet. Bestiller har specificeret detaljer vedr. det pågældende it-system og liste over snitflader som løsningen inkluderer, således at teknikeren har mulighed for at danne sig et overblik over løsningen, der skal idriftsættes.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
Aftales individuelt
Prismodel
Time & Material
Enheder
3
Enhedspris
1.328 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse