Gå til hovedindhold
Glas vand og computermus

Kontakt og support

Her kan du se, hvem du skal kontakte vedrørende support af den fælleskommunale infrastruktur

I hovedreglen er det leverandøren, der har udviklet løsningen, der håndterer support på løsningerne, da det er dem, der kender løsningen bedst. Leverandøren driver Servicedesk, håndterer fejl, informerer brugere og forfølger fejl bagud hos leverandører. KOMBIT overvåger leverandørernes processer, håndterer konflikter mellem leverandører og håndterer klager fra kommuner.

Når din løsning bruger den fælleskommunale infrastruktur, bliver du også en del af kædeansvaret. Kædeansvaret er vores metode til at sikre hurtig, effektiv og overskuelig problemløsning i et stort netværk af systemer og løsninger, som hænger sammen og interagerer med hinanden på en lang række måder.

Hvis du står i en fastlåst situation og har brug for assistance til at komme videre med en sag hos din leverandørs Servicedesk, kan du kontakte KOMBITs Incident Management.

Kontakt og support - Serviceplatformen

Serviceplatformen skifter leverandør

I efteråret 2020 overgår drift og videreudvikling af Serviceplatformen fra leverandøren Systematic til en ny leverandør, IBM. Serviceplatformens eksterne testmiljø og produktionsmiljø overgår til den nye leverandør ad to omgange, hvorfor der i transitionsperioden er særlige forhold vedr. indrapportering af fejl.

På denne side kan du læse, hvem du skal kontakte ved fejl i transitionsperioden.

Hvis du har behov for teknisk hjælp eller support, har du mulighed for at se og bestille supportydelser her.

Kontakt og support - Støttesystemerne

Helpdesk og indrapportering af fejl
Tlf.: 4460 2160 (hverdage kl. 06:00-18:00)
Mail: sts-support@kmd.dk for generelle spørgsmål, spørgsmål til praktisk anvendelse eller indrapportering af fejl.

Hvis du har behov for teknisk hjælp eller support, har du mulighed for at se og bestille supportydelser her.