Beredskabsydelse til Fælleskommunal Adgangsstyring i produktionsmiljøet
Navn
Beredskabsydelse til Fælleskommunal Adgangsstyring i produktionsmiljøet
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Drift
Leverandør
KMD
Beskrivelse
Denne ydelse er rettet mod anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Fælleskommunal Adgangsstyrings leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i produktionsmiljøet for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i produktionsmiljøet.
Supportberedskabet bistår med fejlsøgning, fejlfinding og løsningsforslag. Supportberedskabet har inden beredskabsperiodens start modtaget relevant dokumentation herunder specificerede detaljer vedrørende det pågældende it-system, samt liste over integrationer som løsningen inkluderer, således at beredskabet er orienteret om og har overblik over bestillers løsning og opsætning inden beredskabsperioden starter.
Ydelsen tilbydes som telefonisk kontakt til en tekniker, der er til rådighed i beredskabsperioden, og som er klar til at blive kontaktet og supportere bestillers idriftsættelse.
Forventet udbytte
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille et teknisk beredskab i forbindelse med bestillerens planlagte idriftsættelse.
Målgruppe
Anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Fælleskommunal Adgangsstyrings leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i produktionsmiljøet for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i produktionsmiljøet.
Vilkår
Ydelsen tilbydes som telefonisk kontakt til en tekniker, der er til rådighed i beredskabsperioden, og som er klar til at blive kontaktet og supportere bestillers idriftsættelse.
Beredskabets varighed specificeres ved bestilling og de nærmere betingelser afklares under bestillingen. Beredskabets varighed er dog minimum ½ dag og maksimum to uger.
Beredskabets rådighed er inden for normal dansk arbejdstid (hverdage 8:00 til 16:00). Skulle der være behov for et beredskab udenfor dette tidsrum, bestilles og prissættes dette særskilt.
Forudsætninger
Supportberedskabet har inden beredskabsperiodens start modtaget relevant dokumentation herunder specificerede detaljer vedrørende det pågældende it-system, samt liste over integrationer som løsningen inkluderer, således at beredskabet er orienteret om og har overblik over bestillers løsning og opsætning inden beredskabsperioden starter.
Kontakten initieres af bestiller. Eventuelle fejl, der måtte blive identificeret i forbindelse med anvenders idriftsættelse rejses af bestiller via incidentprocessen, og registreres ikke af det tekniske beredskab.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
Aftales individuelt
Prismodel
Time & Material
Enheder
Minimum tre timer
Enhedspris
1.500 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse