Gå til hovedindhold

Beredskabsydelse til Støttesystemerne i Eksternt testmiljø

Navn

Beredskabsydelse til Støttesystemerne i Eksternt testmiljø

Kategori

Teknisk support

Kunderejsefase

Udvikling og test

Leverandør

KMD

Beskrivelse

Denne ydelse er rettet mod anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Støttesystemernes leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i Eksternt testmiljø for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i testmiljøet.

Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille et teknisk beredskab i forbindelse med en bestillers planlagte: 

  • Hul igennem test
  • Systemintegrationstest
  • End to end test 

I bestillingen angives hvilket Støttesystem(er), beredskabet ønskes for:

  • Fælleskommunalt Klassifikationssystem
  • Fælleskommunalt Organisationssystem
  • Fælleskommunalt Sags-og Dokumentindeks
  • Fælleskommunalt Ydelsesindeks

Forventet udbytte

Supportberedskabet bistår med eventuel fejlsøgning, fejlfinding og løsningsforslag.

Målgruppe

Anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Støttesystemernes leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i Eksternt testmiljø for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i testmiljøet.

Vilkår

Ydelsen tilbydes som telefonisk kontakt til en tekniker, som er til rådighed i beredskabsperioden, og er klar til at blive kontaktet og supportere bestillers idriftsættelse. Kontakten initieres af bestiller.

Beredskabets varighed specificeres ved bestilling og de nærmere konditioner afklares i samarbejde med beredskabet under bestillingen. Beredskabets varighed er dog minimum 3 timer og maksimum to uger.

Beredskabets rådighed er inden for normal dansk arbejdstid (hverdage 8:00 til 16:00). Skulle der være behov for et beredskab udenfor dette tidsrum, bestilles og prissættes dette særskilt.

Eventuelle fejl, der måtte blive identificeret i forbindelse med anvenders idriftsættelse rejses af bestiller via incidentprocessen, og registreres ikke af det tekniske beredskab.

Forudsætninger

Supportberedskabet har inden beredskabsperiodens start modtaget relevant dokumentation herunder specificerede detaljer vedrørende det pågældende it-system, samt liste over integrationer som løsningen inkluderer, således at beredskabet er orienteret om og har overblik over bestillers løsning og opsætning inden beredskabsperioden starter. 

Reaktionstid

5 arbejdsdage

Leveringstid

Aftales individuelt

Prismodel

Time & Material

Enheder

Minimum tre timer

Enhedspris

1.500 kr.

Relaterede supportydelser

Selvstændig ydelse

Beredskabsydelse til Støttesystemerne i Eksternt testmiljø
Bestil