Gå til hovedindhold

Bestilling af hjælp til teknisk afprøvning

Navn

Bestilling af hjælp til teknisk afprøvning

Kategori

Teknisk afprøvning

Kunderejsefase

Udvikling og test

Leverandør

KOMBIT

Beskrivelse

Ydelsen hjælp til teknisk afprøvning, kan være i form af:
- hjælp til gennemførsel af HIT (Hul-Igennem-Test)
- hjælp til gennemførsel af SIT (System-IntegrationTest)

Forventet udbytte

Afhængig af opgaven.

Målgruppe

Anvendere af infrastrukturen, der har et behov for at få testet en service, som de udstiller i forbindelse med integration med den fælleskommunale infrastrukturen.

Vilkår

Bestilleren er ansvarlig for at planlægge og styre testforløbet, inklusiv at definere testcase og de nødvendige testdata.

Til de integrationer, hvor der findes test-eksempler eller compliance tests, kan disse med fordel bruges som udgangspunkt.

TA (Teknisk afprøvning) i KOMBIT udfører de aftalte testkald (testcases).

Forudsætninger

Blanketten "KDI-TA – Ydelses Anmodning om hjælp til Teknisk Afprøvning" skal udfyldes og vedhæftes bestillingen.

Reaktionstid

10 arbejdsdage

Leveringstid

Aftales individuelt

Prismodel

Time & Material

Enheder

Aftales

Enhedspris

1.175 kr.

Relaterede supportydelser

Bestilling af servicevirtualisering
Bestilling af testdata opdatering på servicevirtualisering

Bestilling af hjælp til teknisk afprøvning
Bestil