Gå til hovedindhold

Bestilling af timepulje

Navn

Bestilling af timepulje

Kategori

Teknisk support

Kunderejsefase

Alle

Leverandør

IBM

Beskrivelse

Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille en timepulje til brug for hjælp til at løse en specifik opgave, eller som deltager i en workshop med bestiller. 

Ydelsen giver f.eks. mulighed for (men er ikke begrænset til):  
- At bestille en workshop med en tekniker  
- At bestille et review af en drejebog, m.m.

Forventet udbytte

At bestiller bliver hjulpet hen imod at være i stand til at anvende løsningen som den udbydes af serviceplatformen og / eller støttesystemerne

Målgruppe

Denne ydelse er rettet mod en anvender der har behov for assistance fra serviceplatformens leverandør(-er) i forbindelse med opgaver i ekstern test miljø eller i produktion

Vilkår

Ydelsen tilbydes enten som en pulje af maksimalt 30 timer der afholdes en som et Face-to Face møde, en telefonisk samtale, et Skype møde eller en mail korrespondance med en tekniker. Såfremt der er tale om bestilling af en leverance, aftales formen i forbindelse med bestillingen.

BEMÆRK: Hvis der vælges Face-to-Face møde, som type af leverancen, skal der tillægges enheder for rejsetid og eventuelle rejseudgifter.

Forudsætninger

Ydelsen forudsætter en tydelig beskrivelse af formålet med bestillingen, en beskrivelse af bestillers forventning til supporteren, og emnet såfremt der er tale om en egentlig workshop.

Reaktionstid

5 arbejdsdage

Leveringstid

Aftales individuelt

Prismodel

Time & Material

Enheder

1-30

Enhedspris

1.328 kr.

Relaterede supportydelser

Selvstændig ydelse

Bestilling af timepulje
Bestil