Hjælp til opsætning af aftale(r)
Navn
Hjælp til opsætning af aftale(r)
Kategori
Serviceaftaler
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille hjælp til opsætning af en eller flere serviceaftaler på Serviceplatformen, eller få en generel introduktion til brug af aftaler på Serviceplatformen.
Ydelsen giver mulighed for:
- Introduktion til brug af aftaler på Serviceplatformen
- Hjælp til opsætning af en i forvejen specificeret aftale
- Hjælp til rettelser/ løsning af eventuelt forkert opsætning
Forventet udbytte
Bestiller har efterfølgende fået sat de nødvendige aftaler op for at kunne tilgå og ibrugtage infrastrukturen. Dette gælder både for Ekstern Test Miljø og Produktion
Målgruppe
Denne ydelse er rettet mod leverandørerer som har brug for hjælp til opsætning af aftaler i rammearkitekturen
Vilkår
Ydelsen tilbydes enten som et Face-to Face møde, en telefonisk samtale, eller et Skype møde med en tekniker.
Ydelsen er begrænset til opsætning og vejledning vedr. Serviceplatformen, og omfatter ikke opsætning af og vejledning omkring aftaler på Støttesystemerne.
Støttesystemspecifikke ydelser bestilles hos leverandøren af Støttesystemerne (KMD).
BEMÆRK: Hvis der vælges Face-to-Face møde, som type af leverancen, skal der tillægges enheder for rejsetid og eventuelle rejseudgifter.
Forudsætninger
Ydelsen forudsætter, at bestiller har registreret sit IT-system i det Fælleskommunale Administrationsmodul.
Bestillingen forudsætter endvidere, at IT system og snitflade UUID angives ved bestillingen under kommentarer.
Du finder 'Brugervejledning til Administrationsmodulet for leverandører' her.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
5 arbejdsdage
Prismodel
Time & Material
Enheder
7-10
Enhedspris
1.328 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse