Gå til hovedindhold

Hjælp til opsætning af aftale(r)

Navn

Hjælp til opsætning af aftale(r)

Kategori

Serviceaftaler

Kunderejsefase

Alle

Leverandør

IBM

Beskrivelse

Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille hjælp til opsætning af en eller flere serviceaftaler på Serviceplatformen, eller få en generel introduktion til brug af aftaler på Serviceplatformen.

Ydelsen giver mulighed for:

  • Introduktion til brug af aftaler på Serviceplatformen
  • Hjælp til opsætning af en i forvejen specificeret aftale
  • Hjælp til rettelser/ løsning af eventuelt forkert opsætning

Forventet udbytte

Bestiller har efterfølgende fået sat de nødvendige aftaler op for at kunne tilgå og ibrugtage infrastrukturen. Dette gælder både for Ekstern Test Miljø og Produktion

Målgruppe

Denne ydelse er rettet mod leverandørerer som har brug for hjælp til opsætning af aftaler i rammearkitekturen

Vilkår

Ydelsen tilbydes enten som et Face-to Face møde, en telefonisk samtale, eller et Skype møde med en tekniker.
Ydelsen er begrænset til opsætning og vejledning vedr. Serviceplatformen, og omfatter ikke opsætning af og vejledning omkring aftaler på Støttesystemerne.
Støttesystemspecifikke ydelser bestilles hos leverandøren af Støttesystemerne (KMD).

BEMÆRK: Hvis der vælges Face-to-Face møde, som type af leverancen, skal der tillægges enheder for rejsetid og eventuelle rejseudgifter.

Forudsætninger

Ydelsen forudsætter, at bestiller har registreret sit IT-system i det Fælleskommunale Administrationsmodul.

Bestillingen forudsætter endvidere, at IT system og snitflade UUID angives ved bestillingen under kommentarer.

Du finder 'Brugervejledning til Administrationsmodulet for leverandører' her

Reaktionstid

5 arbejdsdage

Leveringstid

5 arbejdsdage

Prismodel

Time & Material

Enheder

7-10

Enhedspris

1.328 kr.

Relaterede supportydelser

Selvstændig ydelse

Hjælp til opsætning af aftale(r)
Bestil