Hjælp til SFTP
Navn
Hjælp til SFTP
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at få hjælp til anvendelse af og opsætning af en SFTP-forbindelse til Serviceplatformen
Ydelsen giver mulighed for:
- Hjælp til etablering af SFTP-forbindelse til Serviceplatformen
- Vejledning i brugen af simpel, simpel med dynamisk routing og styret overførsel af filer
- Hjælp til brug af triggerfiler
Forventet udbytte
At bestiller bliver hjulpet hen imod at være i stand til at anvende SFTP løsningen som den udbydes på Serviceplatformen
Målgruppe
Denne ydelse er rettet mod arkitekt og udvikler hos en anvender, der skal i gang med eller er løbet ind i problemer med opsætningen af SFTP på serviceplatformen
Vilkår
Ydelsen tilbydes enten som et Face-to Face møde, en telefonisk samtale eller et Skype møde med en tekniker.
Antal enheder er vejledende og afklares endeligt i forbindelse med indgåelse af den specifikke aftale.
BEMÆRK: Hvis der vælges Face-to-Face møde, som type af leverancen, skal der tillægges enheder for rejsetid og eventuelle rejseudgifter.
Forudsætninger
Ydelsen forudsætter at bestiller har orienteret sig om Serviceplatformens filudveksling og læst den etablerede vejledning i Serviceplatformens SFTP-løsning. Du finder vejledningen her.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
5 arbejdsdage
Prismodel
Time & Material
Enheder
7-10
Enhedspris
1.328 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse