Gå til hovedindhold

Event

Infrastruktur i praksis: Krav til den fælleskommunale infrastruktur ved it-indkøb

Sidst opdateret: 06/05/2024 10:45

Tid

13. marts 2023 12.30 - 14.00 + Tilføj til kalender

Beskrivelse

På webinaret får du indsigt i, hvordan du stiller krav til den fælleskommunale infrastruktur ved it-indkøb - og om hvordan du får kommunens fagområder med. Det sker helt konkret ved oplæg om:

  • Processen for den gode it-anskaffelse ved Greve Kommune
  • Hvordan Favrskov Kommune bruger en kravbank (OS2kravmotor) til at stille krav til den fælleskommunale infrastruktur
  • Fredericia Kommunes indkøbsproces for it-indkøb og hvordan Fredericia lykkes med at involvere kommunens fagområder, der er ansvarlig for indkøb af it til fagområdet. 

Du kan læse mere om webinarrækken Infrastruktur i praksis i denne nyhed.

Målgruppe

Webinaret er målrettet kommunerne og er relevant for:

Personer, der beskæftiger sig med og har indsigt i kommunens it-indkøb, fx: It-/digitaliseringschef, digitaliseringskonsulenter, it-arkitekter, jurister, faglige beslutningstagere/systemejere og it-indkøbere.

Sted

Microsoft Teams