SF1461
Beskedfordeling
Modtag beskeder via Beskedfordeler
(SKI 02.19)
Version
2.0
I drift
Formålet med integrationen er, at gøre det teknisk muligt at modtage beskeder om forretningshændelser, som er relevante for sagsbehandling i it-systemer, der er tilknyttet den fælleskommunale infrastruktur.
Denne integration har erstattet SF1460_A, SF1460_B og SF1460_D.
Denne integration har erstattet SF1460_A, SF1460_B og SF1460_D.
2 versioner i alt
SF1462
Beskedfordeling
Afsend beskeder via Beskedfordeler
(SKI 02.19)
Version
2.0
I drift
Formålet med integrationen er, at gøre det teknisk muligt at afsende en besked om en forretningshændelse, som kan være relevant for andre it-systemer, der er tilknyttet den fælleskommunale infrastruktur.
Denne integration har erstattet SF1460_C.
Denne integration har erstattet SF1460_C.
2 versioner i alt
SF1470
Sag og Dokument
Sags- og Dokumentindeks
(SKI 02.19)
Version
3.1
I drift
Integration giver kommunale fagsystemer mulighed for at aflevere til og vedligeholde metadata vedrørende sager og dokumenter i Sags- og Dokumentindekset, således at de kan udveksles med øvrige fagsystemer og overbliksløsninger, som fx løsningerne SAPA og Borgerblikket.
2 versioner i alt
SF1472
Sag og Dokument
Hent borgers kontrolsager fra anden sektor
Version
1.0
I drift
Integrationen udstiller funktionalitet til at hente oplysninger om kontrolsager på tværs af sektorer. Det kan være Udbetaling Danmark (UDK), der henter oplysninger om kontrolsager hos en kommune, eller det kan være en kommune, der henter oplysninger om en kontrolsag hos UDK. En kommune kan ikke søge efter kontrolsager hos en anden kommune.
Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.
Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.
1 version i alt
SF1473
Sag og Dokument
Hent sager
Version
2.0
Denne version er lukket for tilgang
I drift
Med denne integration kan it-systemer, der bruger Fælleskommunalt Sags- og Dokumentindeks, hente oplysninger om udvalgte sagsdata ved hjælp af listesøgning.
1 version i alt
SF1475
Sag og Dokument
Hent sager fra DUBU
Version
1.0
I drift
Integrationen giver kommunale anvendersystemer mulighed for at tilgå oplysninger om sager og udvalgte tilhørende dokumenter fra løsningen DUBU (Digitalisering – Udsatte Børn og Unge).
1 version i alt
SF1635
Logdata
Logning via Serviceplatformens SFTP-server
Version
2.0
I drift
Integrationen gør det muligt for fælleskommunale it-systemer at kunne overføre logningsinformation til Serviceplatformen, således at krav til ens logning for fælleskommunale it-systemer kan indfries.
Desuden kan informationen anvendes til sporbarhed, kontrol af SLA-krav, fejlfinding og opfyldelse af lovmæssige krav og lignende.
Desuden kan informationen anvendes til sporbarhed, kontrol af SLA-krav, fejlfinding og opfyldelse af lovmæssige krav og lignende.
1 version i alt
SF1636
Logdata
Revisionslog
Version
1.0
I drift
Med integrationen kan kommunale it-løsninger aflevere revisionslog i et ensartet format til den fælleskommunale infrastruktur, hvorfra hver kommune kan hente egne revisionlogs til videre bearbejdelse.
1 version i alt