SF1470
Sag og Dokument
Sags- og Dokumentindeks
(SKI 02.19)
Version
3.1
I drift
Integration giver kommunale fagsystemer mulighed for at aflevere til og vedligeholde metadata vedrørende sager og dokumenter i Sags- og Dokumentindekset, således at de kan udveksles med øvrige fagsystemer og overbliksløsninger, som fx løsningerne SAPA og Borgerblikket.
2 versioner i alt
SF1472
Sag og Dokument
Hent borgers kontrolsager fra anden sektor
Version
1.0
I drift
Integrationen udstiller funktionalitet til at hente oplysninger om kontrolsager på tværs af sektorer. Det kan være Udbetaling Danmark (UDK), der henter oplysninger om kontrolsager hos en kommune, eller det kan være en kommune, der henter oplysninger om en kontrolsag hos UDK. En kommune kan ikke søge efter kontrolsager hos en anden kommune.
Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.
Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.
1 version i alt
SF1473
Sag og Dokument
Hent sager
Version
2.0
Denne version er lukket for tilgang
I drift
Med denne integration kan it-systemer, der bruger Fælleskommunalt Sags- og Dokumentindeks, hente oplysninger om udvalgte sagsdata ved hjælp af listesøgning.
1 version i alt
SF1475
Sag og Dokument
Hent sager fra DUBU
Version
1.0
I drift
Integrationen giver kommunale anvendersystemer mulighed for at tilgå oplysninger om sager og udvalgte tilhørende dokumenter fra løsningen DUBU (Digitalisering – Udsatte Børn og Unge).
1 version i alt
SF1601
Borgerkontakt
Afsend post
(SKI 02.19)
Version
1.0
I drift
Integrationen gør det muligt for kommunale fagløsninger at afsende breve til borgere, virksomheder og myndigheder, enten via Digitaliseringsstyrelsens nye Digitale Post-løsning eller som fysisk brev via kommunens fjernprintløsning.
1 version i alt
SF1606
Borgerkontakt
Modtag post
(SKI 02.19)
Version
1.0
I drift
Formålet med integrationen er at et fagsystem kan modtage en meddelelse fra Digital Post.
En meddelelse kan enten være et nyt brev, et videresendt brev eller et svar på et brev, der tidligere er fremsendt af en myndighed.
En meddelelse kan sendes mellem borger, virksomheder og en myndighed på den ene side og en myndighed på den anden side.
En meddelelse kan enten være et nyt brev, et videresendt brev eller et svar på et brev, der tidligere er fremsendt af en myndighed.
En meddelelse kan sendes mellem borger, virksomheder og en myndighed på den ene side og en myndighed på den anden side.
1 version i alt
SF1611
Beskæftigelse
STAR DFDG - Afgiv status på sygedagpengesag
Version
2.5
I drift
Formålet med integrationen er, at det kommunale sygedagpengesystem kan afgive status for en sygedagpengesag til Det Fælles Datagrundlag (DFDG) hos Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR).
1 version i alt
SF1612
Beskæftigelse
STAR DFDG - Modtag sygemelding status
Version
2.0
I drift
Integrationen giver mulighed for at abonnere på ændringer i sygefravær for personer med fraværssag. Oplysningerne sendes fra Det Fælles Datagrundlag (DFDG) hos Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR).
1 version i alt