Nedlægning af SFTP-rute mellem dataafgiver og datamodtager
Navn
Nedlægning af SFTP-rute mellem dataafgiver og datamodtager
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
IBM
Beskrivelse
En tidligere etableret en rute, som gør dataafsendersystemet i stand til at få overført en datafil til datamodtagersystemet, er nedlagt.
Forventet udbytte
En tidligere etableret SFTP-rute, som gør dataafsendersystemet i stand til at få overført en datafil til datamodtagersystemet, er nedlagt
Målgruppe
Forvaltningsansvarlig for datamodtagersystemet, det vil sige den leverandør/myndighed/organisation, som har driftsansvaret for den datamodtagersystemet.
Vilkår
Bestiller skal via Administrationsmodulet kunne identificeres som den forvaltningsansvarlige for serviceudbydersystemet.
Ved samtidig bestilling af etablering af flere ruter, vil enhedsprisen være baseret på følgende intervaller:
0-20 enheder: 1.562 kr. pr. enhed
21-50 enheder: 1.406 kr. pr. enhed
51-opefter: Der kan udarbejdes et særskilt tilbud
For at opnå mængderabat, skal ruterne være bestilt som en samlet bestilling og ruterne skal oprettes med samme:
a. Bestillings-ID
b. Modtagersystem (Identifikation(UUID))
c. Primære dataforsendelse (Datatype (InfRef))
d. Rutetype (Implicit eller Eksplicit)
e. Afsendersystem - UUID.
f. Evt. samme Sekundære dataforsendelse (Datatype (InfRef))
For at sikre, at timeestimatet holder, skal alle forudsætninger være opfyldt, når bestillingen afgives.
Såfremt der er behov for ekstra hjælp til koordinerende møder ved større omlægning af ruter mm., er der mulighed for at købe timepulje ydelse hos Helpdesk.
Forudsætninger
Datamodtagersystemet skal være oprettet i Administrationmodulet som et it-system med rollen som 'Anvendersystem' med angivelse af SFTP-oplysninger.
Ruten, som ønskes nedlagt, skal findes.
Bestillingsformularen for nedlæggelse af den eksisterende rute, indeholder en række yderligere krav før bestillingen kan eksekveres af Serviceplatformens Helpdesk. Bestiller af ydelsen skal sikre sig, at disse er opfyldt.
OBS!: Du skal være opmærksom på, at bestillingsformularen først kan udfyldes, når du har bestilt denne ydelse. Det skyldes, at du skal notere bestillings-ID i formularen - bestillings-ID modtager du via mail, når bestillingen er foretaget. Den udfyldte bestillingsformular skal efterfølgende sendes til Serviceplatformens helpdesk på adressen helpdesk@serviceplatformen.dk.
***Det er vigtigt, at du skriver både bestillings-ID og navnet på ydelsen i emnefeltet på den e-mail du sender til helpdesk@serviceplatformen.dk***
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
5 arbejdsdage
Prismodel
Fastpris
Enheder
1
Enhedspris
1.562 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse