Gå til hovedindhold
SF0101
DemoService

Formål

Integrationen er med til at give leverandører af kommunale fagløsninger mulighed for at komme godt i gang med at udvikle integrationer til Serviceplatformen. Integrationen skal typisk anvendes i forbindelse med introduktion til Serviceplatformen.

Konkret giver integrationen mulighed for, at systemudviklere kan lave et første servicekald til Serviceplatformen, som viser at der er teknisk adgang mellem systemudviklerens miljø og Serviceplatformens eksterne testmiljø.

Vilkår og betingelser

Du finder et link til de Generelle vilkår nedenfor i den blå sidefod.
SF0101_1.0
DemoService
Status gyldig fra
13/02/2020
Version
1.0
I drift

Beskrivelse

Integration består af en enkelt SOAP-service på Serviceplatformen.

For uddybning af integrationen se den vedhæftede dokumentation.

Services

Webservice / Serviceplatformen
DemoService
Version
1.0
I drift

Formål

Servicens formål er at vise, at man via et simpelt servicekald har teknisk adgang til Serviceplatformen.

Beskrivelse

Servicen indeholder en enkelt operation, callDemoService, hvor man kan afsende og modtage en simple tekststreng.

Servicen er kun tilgængelig i Serviceplatformens eksterne testmiljø.

For uddybning af integrationen se den vedhæftede dokumentation.

Eksternt testmiljø

Endpoint: https://exttest.serviceplatformen.dk/service/demo/DemoService/1

UUID: d8a062c0-27d1-11e6-b67b-9e71128cae77

EntityId: http://demo.prod-serviceplatformen.dk/service/DemoService/1

Fejlkoder: Link til fejlkode

Produktionsmiljø

Endpoint: https://prod.serviceplatformen.dk/service/SP/Demo/1

UUID: d8a062c0-27d1-11e6-b67b-9e71128cae77

EntityId: http://demo.prod-serviceplatformen.dk/service/DemoService/1

Fejlkoder: Link til fejlkode

Supportydelser

Hjælp til specifik integration HIT, SIT eller End-to-End test

Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille hjælp til at gennemføre en specifik integration, en HIT test, en SIT test eller en End-To-End test.

Ydelsen giver mulighed for:

Læs mere

Teknisk support
Leverandør: IBM
Enhedspris: 1.328 kr.
Antal enheder: 7-10

Bestil

Bestilling af servicevirtualisering

Ydelsen omfatter opbygning og udstilling af én servicevirtualisering at eksempelvis en af de i Digitaliseringskataloget.dk beskrevne services. Ydelsen kan også bruges ved opdatering eller udvidelse af en eksisterende servicevirtualisering.
 

Læs mere

Teknisk support
Leverandør: KOMBIT
Enhedspris: [Timepris]
Antal enheder: Aftales

Bestil

Bestilling af testdata opdatering på servicevirtualisering

Ydelsen omfatter opdatering af testdata på én servicevirtualisering. Ydelsen kan kun benyttes for eksisterende servicevirtualiseringer.

Læs mere

Teknisk support
Leverandør: KOMBIT
Enhedspris: 1.175 kr.
Antal enheder: Aftales

Bestil

Bestilling af hjælp til teknisk afprøvning

Ydelsen hjælp til teknisk afprøvning, kan være i form af:
- hjælp til gennemførsel af HIT (Hul-Igennem-Test)
- hjælp til gennemførsel af SIT (System-IntegrationTest)

Læs mere

Teknisk support
Leverandør: KOMBIT
Enhedspris: 1.175 kr.
Antal enheder: Aftales

Bestil

Beredskabsydelse til Fælleskommunal Adgangsstyring i produktionsmiljøet

Denne ydelse er rettet mod anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Fælleskommunal Adgangsstyrings leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i produktionsmiljøet for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i produktionsmiljøet.

Læs mere

Teknisk support
Leverandør: KMD
Enhedspris: 1.500 kr.
Antal enheder: Minimum tre timer

Bestil

Dataudtræk fra KOMBIT Støttesystemer

Formål med denne supportydelse er at give KOMBIT mulighed for, at bestille og få leveret et udtræk af data fra et Støttesystem eller fra flere Støttesystemer i kombination ifm. f.eks. Analyser, test eller andet. Formålet skal være beskrives af bestilleren i tilhørende bestillingsskabelon og godkendt af KOMBIT inden udtrækket: 

Bestillingsproces 

Læs mere

Teknisk support
Leverandør: KMD
Enhedspris: 1.500
Antal enheder: Minimum tre timer

Bestil

Sådan testes integrationen

Er det første gang du skal have adgang til en integration, der anvender webservice, er der hjælp at hente i vejledningen ’Kom godt i gang – webservice’. Vejledningen har fokus på teknik og indeholder et praktisk eksempel på de trin du skal igennem, for at få adgang til en webservice på infrastrukturen.

Du kan finde flere gode vejledninger, blandt andet om hvordan du benytter certifikater på infrastrukturen, her.

Læs mere
Tilmeld notifikationer

Service Level Agreement (SLA)

Information om SLA’er og åbningstider for den fælleskommunale infrastruktur finder du på denne side