Formål
Integrationen er med til at give leverandører af kommunale fagløsninger mulighed for at komme godt i gang med at udvikle integrationer til Serviceplatformen. Integrationen skal typisk anvendes i forbindelse med introduktion til Serviceplatformen.Konkret giver integrationen mulighed for, at systemudviklere kan lave et første servicekald til Serviceplatformen, som viser at der er teknisk adgang mellem systemudviklerens miljø og Serviceplatformens eksterne testmiljø.
Vilkår og betingelser
Du finder et link til de Generelle vilkår nedenfor i den blå sidefod.Beskrivelse
Integration består af en enkelt SOAP-service på Serviceplatformen.
For uddybning af integrationen se den vedhæftede dokumentation.
Services
Formål
Servicens formål er at vise, at man via et simpelt servicekald har teknisk adgang til Serviceplatformen.
Beskrivelse
Servicen indeholder en enkelt operation, callDemoService, hvor man kan afsende og modtage en simple tekststreng.
Servicen er kun tilgængelig i Serviceplatformens eksterne testmiljø.
For uddybning af integrationen se den vedhæftede dokumentation.
Eksternt testmiljø
Endpoint: https://exttest.serviceplatformen.dk/service/demo/DemoService/1
UUID: d8a062c0-27d1-11e6-b67b-9e71128cae77
EntityId: http://demo.prod-serviceplatformen.dk/service/DemoService/1
Fejlkoder: Link til fejlkode
Produktionsmiljø
Endpoint: https://prod.serviceplatformen.dk/service/SP/Demo/1
UUID: d8a062c0-27d1-11e6-b67b-9e71128cae77
EntityId: http://demo.prod-serviceplatformen.dk/service/DemoService/1
Fejlkoder: Link til fejlkode
Supportydelser
Hjælp til specifik integration HIT, SIT eller End-to-End test
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille hjælp til at gennemføre en specifik integration, en HIT test, en SIT test eller en End-To-End test.
Ydelsen giver mulighed for:
Læs mere
Teknisk support
Leverandør:
IBM
Enhedspris:
1.328 kr.
Antal enheder:
7-10
Bestilling af testdata opdatering på servicevirtualisering
Ydelsen omfatter opdatering af testdata på én servicevirtualisering. Ydelsen kan kun benyttes for eksisterende servicevirtualiseringer.
Læs mere
Teknisk support
Leverandør:
KOMBIT
Enhedspris:
1.175 kr.
Antal enheder:
Aftales
Bestilling af hjælp til teknisk afprøvning
Ydelsen hjælp til teknisk afprøvning, kan være i form af:
- hjælp til gennemførsel af HIT (Hul-Igennem-Test)
- hjælp til gennemførsel af SIT (System-IntegrationTest)
Teknisk support
Leverandør:
KOMBIT
Enhedspris:
1.175 kr.
Antal enheder:
Aftales
Beredskabsydelse til Fælleskommunal Adgangsstyring i Produktionsmiljøet
Denne ydelse er rettet mod anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Fælleskommunal Adgangsstyrings leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i Produktionsmiljøet for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i Produktionsmiljøet.
Læs mere
Teknisk support
Leverandør:
KMD
Enhedspris:
1.500 kr.
Antal enheder:
Minimum tre timer
Dataudtræk fra KOMBIT Støttesystemer
Formål med denne supportydelse er at give KOMBIT mulighed for, at bestille og få leveret et udtræk af data fra et Støttesystem eller fra flere Støttesystemer i kombination ifm. f.eks. Analyser, test eller andet. Formålet skal være beskrives af bestilleren i tilhørende bestillingsskabelon og godkendt af KOMBIT inden udtrækket:
Bestillingsproces
Læs mere
Teknisk support
Leverandør:
KMD
Enhedspris:
1.500
Antal enheder:
Minimum tre timer
Oprettelse af som ”Egen Test Myndighed” - Tillægspakke
Denne ydelse er målrettet de leverandører som ønsker at have adgang til brugergrænsefladen i SAPA-P-klienten med egne brugere og ligeledes Sags- og Dokumentindekset for egen myndighed. Der er også mulighed for indlæsning af mikrofamilien (fire personer).
Tillægspakken indeholder:
- Indlæsning af Mikrofamilien i CPR-replikaet.
- Opsætning af og adgang til brugergrænsefladen i SAPA-P.
- Opsætning af Sags- og Dokumentindekset for egen myndighed.
- Opsætning af jobfunktionsroller og testbrugere til SAPA-P.
Teknisk support
Leverandør:
IBM
Enhedspris:
Prisen oplyses ved bestilling af ydelsen
Antal enheder:
1
Sådan testes integrationen
Er det første gang du skal have adgang til en integration, der anvender webservice, er der hjælp at hente i vejledningen ’Kom godt i gang – webservice’. Vejledningen har fokus på teknik og indeholder et praktisk eksempel på de trin du skal igennem, for at få adgang til en webservice på infrastrukturen.
Du kan finde flere gode vejledninger, blandt andet om hvordan du benytter certifikater på infrastrukturen, her.
Læs mereService Level Agreement (SLA)
Information om SLA’er og åbningstider for den fælleskommunale infrastruktur finder du på denne side.