SF1470
Sag og Dokument
Sags- og Dokumentindeks
(SKI 02.19)
Version
3.1
I drift
Integration giver kommunale fagsystemer mulighed for at aflevere til og vedligeholde metadata vedrørende sager og dokumenter i Sags- og Dokumentindekset, således at de kan udveksles med øvrige fagsystemer og overbliksløsninger, som fx løsningerne SAPA og Borgerblikket.
2 versioner i alt
SF1472
Sag og Dokument
Hent borgers kontrolsager fra anden sektor
Version
1.0
I drift
Integrationen udstiller funktionalitet til at hente oplysninger om kontrolsager på tværs af sektorer. Det kan være Udbetaling Danmark (UDK), der henter oplysninger om kontrolsager hos en kommune, eller det kan være en kommune, der henter oplysninger om en kontrolsag hos UDK. En kommune kan ikke søge efter kontrolsager hos en anden kommune.
Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.
Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.
1 version i alt
SF1473
Sag og Dokument
Hent sager
Version
2.0
Denne version er lukket for tilgang
I drift
Med denne integration kan it-systemer, der bruger Fælleskommunalt Sags- og Dokumentindeks, hente oplysninger om udvalgte sagsdata ved hjælp af listesøgning.
1 version i alt
SF1475
Sag og Dokument
Hent sager fra DUBU
Version
1.0
I drift
Integrationen giver kommunale anvendersystemer mulighed for at tilgå oplysninger om sager og udvalgte tilhørende dokumenter fra løsningen DUBU (Digitalisering – Udsatte Børn og Unge).
1 version i alt
SF1500
Organisation
Organisation
(SKI 02.19)
Version
3.3
I drift
Denne integration giver kommunale it-systemer mulighed for at hente eller opdatere organisationsdata i Fælleskommunalt Organisationssystem.
Organisationsdata omfatter stamdata om medarbejdere (stillingsbetegnelser, roller, organisatorisk tilknytning mv.) og om afdelinger (navne, adresser, ledere og medarbejdere). Data udstilles i Fælleskommunalt Organisationssystem i et fælles format og det sikres, at anvendersystemer kan tolke data ens - uafhængigt af kilden.
Organisationsdata omfatter stamdata om medarbejdere (stillingsbetegnelser, roller, organisatorisk tilknytning mv.) og om afdelinger (navne, adresser, ledere og medarbejdere). Data udstilles i Fælleskommunalt Organisationssystem i et fælles format og det sikres, at anvendersystemer kan tolke data ens - uafhængigt af kilden.
1 version i alt
SF2520
Kontanthjælp
Modregning i kontanthjælp til forskudsvis udlagt underholdsbidrag
Version
3.1
I drift
Integrationen giver det kommunale ydelsessystem (KY) mulighed for at informere UDK betalingsadministration om tilbageholdt beløb i borgernes kontanthjælpsudbetaling til dækning af en betalingsadministrationsaftale omkring børnebidrag.
1 version i alt
SF2530
Kontanthjælp
Send forespørgsel til og modtag svar fra Betalingsadministration
Version
3.1
I drift
Integrationen giver mulighed for, at det kommunale ydelsessystem (KY), inden udbetaling af ydelser, kan forespørge UDK betalingsadministration, om der er oprettet betalingsadministrationsaftale på en eller flere personer, som skal have tilbageholdt beløb i udbetalingerne til dækning af børnebidrag.
1 version i alt