Etablering af SFTP-rute mellem afsendersystem og modtagersystem
Navn
Etablering af SFTP-rute mellem afsendersystem og modtagersystem
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Ydelsen giver mulighed for at etablere SFTP-rute mellem dataafgiver og datamodtager.
Forventet udbytte
Der er etableret en rute, som gør dataafsendersystemet i stand til at få overført en datafil til datamodtagersystemet
Målgruppe
Forvaltningsansvarlig for modtagersystem, det vil sige den leverandør/myndighed/organisation, som har driftsansvaret for modtagersystem
Vilkår
Bestiller skal via Administrationsmodulet kunne identificeres som den forvaltningsansvarlige for serviceudbydersystemet.
Ved samtidig bestilling af etablering af flere ruter, vil enhedsprisen være baseret på følgende intervaller:
0-20 enheder: 1.562 kr. pr. enhed
21-50 enheder: 1.406 kr. pr. enhed
51-opefter: Der kan udarbejdes et særskilt tilbud
For at opnå mængderabat, skal ruterne være bestilt som en samlet bestilling og ruterne skal oprettes med samme:
a. Bestillings-ID
b. Modtagersystem (Identifikation(UUID))
c. Primære dataforsendelse (Datatype (InfRef))
d. Rutetype (Implicit eller Eksplicit)
e. Afsendersystem - UUID.
f. Evt. samme Sekundære dataforsendelse (Datatype (InfRef))
For at sikre, at timeestimatet holder, skal alle forudsætninger være opfyldt, når bestillingen afgives.
Forudsætninger
Afsendersystem skal være oprettet i Administrationsmodulet som et it-system med rollen som 'Anvendersystem' med angivelse af SFTP-oplysninger.
Modtagersystem skal være oprettet i Administrationsmodulet som et it-system med rollen som 'Anvendersystem' med angivelse af SFTP-oplysninger.
Bestillingen skal være underskrevet af modtagerorganisation. Såfremt modtagerorganisation og afsenderorganisation er forskellige myndigheder/organisationer, så skal der også foreligge en underskrift på rutebestillingen fra afsenderorganisation.
Bestillingsformularen indeholder en række yderligere krav før bestillingen kan eksekveres af Serviceplatformens Helpdesk. Bestiller af ydelsen skal sikre sig, at disse er opfyldt.
OBS!: Du skal være opmærksom på, at bestillingsformularen først kan udfyldes, når du har bestilt denne ydelse. Det skyldes, at du skal notere bestillings-ID i formularen - bestillings-ID modtager du via mail, når bestillingen er foretaget. Den udfyldte bestillingsformular skal efterfølgende sendes til Serviceplatformens helpdesk på adressen helpdesk@serviceplatformen.dk.
***Det er vigtigt, at du skriver både bestillings-ID og navnet på ydelsen i emnefeltet på den e-mail du sender til helpdesk@serviceplatformen.dk***
Procesbeskrivelse for bestilling af rute er vedhæftet.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
5 arbejdsdage
Prismodel
Fastpris
Enheder
1
Enhedspris
1.562 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse