Etablering af SFTP-rute mellem afsendersystem og modtagersystem
Navn
Etablering af SFTP-rute mellem afsendersystem og modtagersystem
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Denne ydelse tilbyder oprettelse af en SFTP-rute mellem afsender- og modtagersystemer.
*** Vigtigt- Læs venligst følgende ***
Inden du bestiller, skal du være opmærksom på at en SFTP-rute kan etableres af myndigheder og leverandører via selvbetjening i det fælleskommunale administrationsmodul uden omkostninger.
Hvis du alligevel har behov for manuelt at bestille ydelsen for at etablere en SFTP-rute på grund af forhindringer i at bruge selvbetjeningsmuligheden i det fælleskommunale administrationsmodul, vil bestilleren blive opkrævet de omkostninger, der er forbundet med manuel etablering af ruten via Help Desk.
Forventet udbytte
Der er etableret en rute, som gør dataafsendersystemet i stand til at få overført en datafil til datamodtagersystemet
Målgruppe
Forvaltningsansvarlig for modtagersystem, det vil sige den leverandør/myndighed/organisation, som har driftsansvaret for modtagersystem
Vilkår
Bestiller skal via Administrationsmodulet kunne identificeres som den forvaltningsansvarlige for serviceudbydersystemet.
Ved samtidig bestilling af etablering af flere ruter, vil enhedsprisen være baseret på følgende intervaller:
0-20 enheder: 1.562 kr. pr. enhed
21-50 enheder: 1.406 kr. pr. enhed
51-opefter: Der kan udarbejdes et særskilt tilbud
For at opnå mængderabat, skal ruterne være bestilt som en samlet bestilling og ruterne skal oprettes med samme:
a. Bestillings-ID
b. Modtagersystem (Identifikation(UUID))
c. Primære dataforsendelse (Datatype (InfRef))
d. Rutetype (Implicit eller Eksplicit)
e. Afsendersystem - UUID.
f. Evt. samme Sekundære dataforsendelse (Datatype (InfRef))
Alle forudsætninger skal være opfyldt ved bestilling for at sikre overholdelse af tidsrammen.
Forudsætninger
- Afsendersystem skal være oprettet i Administrationsmodulet som et it-system med rollen som 'Anvendersystem' med angivelse af SFTP-oplysninger.
- Modtagersystem skal være oprettet i Administrationsmodulet som et it-system med rollen som 'Anvendersystem' med angivelse af SFTP-oplysninger.
- Bestillingen skal være underskrevet af modtagerorganisation. Såfremt modtagerorganisation og afsenderorganisation er forskellige myndigheder/organisationer, så skal der også foreligge en underskrift på rutebestillingen fra afsenderorganisation.
- Bestillingsformularen indeholder en række yderligere krav før bestillingen kan eksekveres af Serviceplatformens Helpdesk. Bestiller af ydelsen skal sikre sig, at disse er opfyldt.
Særlige Forudsætninger:
- Bemærk, at bestillingsblanketten for etablering af SFTP-rute fremover skal rekvireres hos KOMBIT (FKI@kombit.dk) i forbindelse med bestilling af ydelsen. Husk at angive årsagen til, at der foretages en betalbar manuel bestilling, ved udfyldelse af rekvireringsformularen i Digitaliseringskataloget.
- Efter godkendelse af rekvireringen sender KOMBIT bestillingsblanketten til udfyldelse. Bestillingsblanketten returneres til KOMBIT (FKI@KOMBIT.dk) til endelig godkendelse og videresendelse til eksekvering hos Help Desk. Ved mangelfuld udfyldelse vil kontaktpersonen blive kontaktet.
- Bestillings-ID og bestillingsblanketten kan ikke genbruges.
OBS!: Du skal være opmærksom på, at bestillingsformularen du får tilsendt af KOMBIT først kan udfyldes, når du har bestilt denne ydelse. Dette fordi du skal notere bestillings-ID i formularen - bestillings-ID modtager du via mail, når bestillingen er foretaget. Når blanketten er udfyldt, skal den sendes til FKI@kombit.dk. Du skal huske at anføre bestillings-ID i mailens emnefelt samt ydelsesnavn.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
5 arbejdsdage
Prismodel
Fastpris
Enheder
1
Enhedspris
1.562 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse