Gå til hovedindhold
SF1411_A
Social Pension
Hent Tillægsprocent (SKI 02.19)
Version
3.4
I drift
Formålet med integrationen er at hente informationer om pensionisters pensionssag hos UDK.

1 version i alt

SF1411_B
Social Pension
Hent helbredsprocent (SKI 02.19)
Version
2.5
I drift
Integrationen henter oplysninger om pensionisters kommunale helbredssag. Oplysningerne hentes i det kommunale pensionssystem.

1 version i alt

SF1411_D
Social Pension
Besked om tillægsprocent (SKI 02.19)
Version
3.6
I drift
Integrationen giver mulighed for at abonnere på ændringer i pensionisters pensionssag hos UDK.

1 version i alt

SF1411_E
Social Pension
Besked om helbredsprocent
Version
2.4
Udfaset
Integrationen er udfaset.

Integrationen giver mulighed for at abonnere på ændringer i pensionisters kommunale pensionssag. Oplysningerne sendes fra det kommunale pensionssystem.

1 version i alt

SF1413
Social Pension
Indberet helbredsprocenter til CTR
Version
2.0
I drift
Formålet med integrationen er at vedligeholde en kopi af pensionisters tildelte helbredsprocent i det Centrale TilskudsRegister (CTR). Dette register benyttes bl.a. når en pensionist ved indkøb af medicin på apoteket får kommunalt tilskud i henhold til den beregnede helbredsprocent.

Oplysninger om pensionisters helbredsprocent stammer fra det kommunale pensionssystem.

1 version i alt

SF1601
Borgerkontakt
Afsend post (SKI 02.19)
Version
1.0
I drift
Integrationen gør det muligt for kommunale fagløsninger at afsende breve til borgere, virksomheder og myndigheder, enten via Digitaliseringsstyrelsens nye Digitale Post-løsning eller som fysisk brev via kommunens fjernprintløsning.

1 version i alt

SF1606
Borgerkontakt
Modtag post (SKI 02.19)
Version
1.0
I drift
Formålet med integrationen er at et fagsystem kan modtage en meddelelse fra Digital Post.

En meddelelse kan enten være et nyt brev, et videresendt brev eller et svar på et brev, der tidligere er fremsendt af en myndighed.

En meddelelse kan sendes mellem borger, virksomheder og en myndighed på den ene side og en myndighed på den anden side.

1 version i alt

SF1630_A
Ledelsesinformation
Standardiseret Ledelsesinformation (SKI 02.19)
Version
2.4
I drift
Integrationen giver kommunale fagløsninger mulighed for at overføre et på forhånd aftalt dataudtræk med fagrelevant ledelsesinformation til kommunernes egne ledelsesinformationssystemer (LIS) eller gennem det fælleskommunale ledelsesinformationssystem (FLIS). Dataudtrækket skal derfor i udgangspunktet dels leveres til FLIS, som flere kommuner pt. er tilsluttet, og dels op til 98 separate kommuners LIS-systemer.

Fagløsningen kan således stille data til rådighed for den kommunale eller fælleskommunale ledelsesopfølgning.

Denne integration hed tidligere SF1630 Ledelsesinformation – dataload. I forbindelse med ændring af navn, er udveksling af data fra løsningerne AULA, DUBU, KP, KSD og KY flyttet til integrationen SF1630_B Fagsystemdefinerede Data. Information om de udvekslede data fra disse løsninger findes derfor i dokumentationen for SF1630_B.

1 version i alt