Bestilling af Timepulje
Navn
Bestilling af Timepulje
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
KMD
Beskrivelse
Supportydelsen giver rekvirenten mulighed for at bestille en timepulje til brug for hjælp til at løse en specifik opgave, eller som deltager i en workshop med rekvirenten.
Ydelsen giver fx mulighed for (men er ikke begrænset til):
• At bestille en workshop med en tekniker
• At bestille et review af en drejebog, m.m.
• At bestille hjælp i forbindelse med test
Forventet udbytte
At bestiller bliver hjulpet hen imod at være i stand til at anvende løsningen som den udbydes af støttesystemerne
Målgruppe
Ydelsen er målrettet en anvender, som har behov for assistance fra KMD’s konsulenter i Støttesystemer, som ikke er dækket af de øvrige standardydelser
Vilkår
Ydelsen kan dække bistand i såvel eksternt testmiljø som i produktionsmiljø.
Der kan bestilles maksimalt 30 timer over en nærmere aftalt leveringsperiode indenfor maksimalt 30 arbejdsdage. Dog minimum 3 timer. Såfremt ydelsen leveres ved en KMD-konsulents møde på en lokation udenfor KMD, afregnes tillige kørsel, rejsetid og eventuelle øvrige rejse-og/eller opholdsudgifter.
Ydelsen kan leveres som:
• Mail korrespondance
• Skype-møde
• Face-to-face møde
• Workshop
Forudsætninger
Der skal foreligge klar aftale om, hvad timerne anvendes til, og hvad rekvirenten forventer som resultat af KMDs indsats.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
Aftales individuelt
Prismodel
Time & Material
Enheder
3-30
Enhedspris
1.500 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse