Formål
Integrationen gør det muligt for fælleskommunale it-systemer at kunne overføre logningsinformation til Serviceplatformen, således at krav til ens logning for fælleskommunale it-systemer kan indfries.Desuden kan informationen anvendes til sporbarhed, kontrol af SLA-krav, fejlfinding og opfyldelse af lovmæssige krav og lignende.
Vilkår og betingelser
Du finder et link til de Generelle vilkår nedenfor i den blå sidefod.Beskrivelse
Integrationen kræver, at it-systemet overfører en logfil via filudveksling (SFTP).
Logningstyper omfatter:
- Revisionslog
- Afregningslog
- Verifikationslog
- Driftslog
- Transaktionslog
I første omgang er det kun revisionslog og transaktionslog, som skal overføres til Serviceplatformen.
For uddybning af integrationen se den vedhæftede dokumentation.
Services
Formål
Filservicen gør det muligt at overføre logningsinformation til Serviceplatformen.
Beskrivelse
For uddybning af servicen se den vedhæftede dokumentation.
Supportydelser
Hjælp til rutetilkobling
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at få hjælp til anvendelse af og opsætning af en SFTP-forbindelse til Serviceplatformen
Ydelsen giver mulighed for:
- Hjælp til etablering af SFTP-forbindelse til Serviceplatformen
- Vejledning i brugen af simpel, simpel med dynamisk routing og styret overførsel af filer
- Hjælp til brug af triggerfiler
Teknisk support
Leverandør:
IBM
Enhedspris:
1.328 kr.
Antal enheder:
7-10
Nedlægning af SFTP-rute mellem dataafgiver og datamodtager
En tidligere etableret en rute, som gør dataafsendersystemet i stand til at få overført en datafil til datamodtagersystemet, er nedlagt.
*** Vigtigt - Læs venligst følgende ***
Med den nye funktionalitet og selvbetjeningsløsning, der nu er tilgængelig, er nedlæggelse af SFTP-ruter blevet overflødige.
Læs mere
Teknisk support
Leverandør:
IBM
Enhedspris:
1.562 kr.
Antal enheder:
1
Service Level Agreement (SLA)
Information om SLA’er og åbningstider for den fælleskommunale infrastruktur finder du på denne side.