Gå til hovedindhold

Beredskab ift. produktion

Navn

Beredskab ift. produktion

Kategori

Teknisk support

Kunderejsefase

Drift

Leverandør

IBM

Beskrivelse

Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille et teknisk beredskab i forbindelse med en bestillers planlagte idriftsættelse.

Supportberedskabet bistår med fejlsøgning, fejlfinding og løsningsforslag. Supportberedskabet har inden beredskabsperiodens start gjort sig bekendt med bestillers løsning, således at beredskabet er orienteret om bestillers løsning og opsætning inden beredskabsperioden starter. 
 
Eventuelle fejl der måtte blive identificeret i forbindelse med anvenders idriftsættelse rejses af bestiller via incident processen, og registreres ikke af det tekniske beredskab.

Forventet udbytte

At bestiller får den ønskede ekstra opmærksomhed i forbindelse med deres opgaver i produktion

Målgruppe

Denne ydelse er rettet mod en anvender der har behov for et teknisk beredskab fra serviceplatformens leverandør(-er) i forbindelse med f.eks. gennemførsel af implementering i produktionsmiljøet

Vilkår

Ydelsen tilbydes som telefonisk kontakt til en tekniker, som er til rådighed i beredskabsperioden, og er klar til at blive kontaktet og supportere bestillers idriftsættelse.

Beredskabets varighed specificeres ved bestilling og de nærmere konditioner afklares under bestillingen. Beredskabets varighed er dog minimum ½ dag og maksimum 2 uger. Beredskabets rådighed er inden for normal dansk arbejdstid.

Forudsætninger

Bestiller kontakter beredskab i perioden. Dvs. bestiller initierer kontakten til teknikeren under beredskabet.  Bestiller har specificeret detaljer vedr. det pågældende it-system og liste over snitflader som løsningen inkluderer, således at teknikeren har mulighed for at danne sig et overblik over løsningen, der skal idriftsættes.

Reaktionstid

5 arbejdsdage

Leveringstid

Aftales individuelt

Prismodel

Time & Material

Enheder

3

Enhedspris

1.328 kr.

Relaterede supportydelser

Selvstændig ydelse

Beredskab ift. produktion
Bestil