Erstatning af rute til serviceudbyders webservice
Navn
Erstatning af rute til serviceudbyders webservice
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Ydelsen giver mulighed for at erstatte en eksisterende rute med en ny rute.
Forventet udbytte
En tidligere rute er erstattet af en ny rute, som gør serviceanvendersystemet i stand til at kalde servicen på serviceudbydersystemet
Målgruppe
Forvaltningsansvarlig for serviceudbydersystemet, det vil sige den leverandør/myndighed/organisation, som har driftsansvaret for den løsning, der som serviceudbydersystem, tilbyder servicen.
Alternativt kan serviceanvenderen (myndighed/kommunen) delegerer retten til at at foretage bestillingen til en anden part, fx. forvaltningsansvarlig for serviceanvendersystemet.
Vilkår
Bestiller skal via Administrationsmodulet kunne identificeres som den forvaltningsansvarlige for serviceudbydersystemet.
For at timeestimatet holder, er det forsudsat at alle forudsætninger er opfyldt, når bestillingen afgives.
Forudsætninger
Serviceudbydersystemets service skal være oprettet på Serviceplatformen.
Der skal være en godkendt og aktiv Serviceaftale mellem serviceanvendersystem og servicen udstillet af serviceudbydersystemet for den/de myndighed(-er), som er involveret i dataudvekslingen.
Bestillingen omfatter to bestillingsformularer. En for nedlæggelse af en eksisterende rute og en for oprettelse af en ny rute. Formularerne er vedhæftet som bilag.
Når bestillingen eksekveres, nedlægges først den eksisterende rute og dernæst oprettes den ny rute.
Bestillingsformularerne indeholder en række yderligere krav før bestillingen kan eksekveres af Serviceplatformens Helpdesk. Bestiller af ydelsen skal sikre sig, at disse er opfyldt.
OBS!: Du skal være opmærksom på, at bestillingsformularen først kan udfyldes, når du har bestilt denne ydelse. Det skyldes, at du skal notere bestillings-ID i formularen - bestillings-ID modtager du via mail, når bestillingen er foretaget. Den udfyldte bestillingsformular skal efterfølgende sendes til Serviceplatformens helpdesk på adressen helpdesk@serviceplatformen.dk.
***Det er vigtigt, at du skriver både bestillings-ID og navnet på ydelsen i emnefeltet på den e-mail du sender til helpdesk@serviceplatformen.dk***
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
5 arbejdsdage
Prismodel
Fastpris
Enheder
1
Enhedspris
2.750 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse