Formålet med integrationen er, at gøre det teknisk muligt at modtage beskeder om forretningshændelser, som er relevante for sagsbehandling i it-systemer, der er tilknyttet den fælleskommunale infrastruktur.
Denne integration har erstattet SF1460_A, SF1460_B og SF1460_D.
Formålet med integrationen er, at gøre det teknisk muligt at afsende en besked om en forretningshændelse, som kan være relevant for andre it-systemer, der er tilknyttet den fælleskommunale infrastruktur.
Integrationen gør det muligt for kommunale fagløsninger at afsende breve til borgere, virksomheder og myndigheder, enten via Digitaliseringsstyrelsens nye Digitale Post-løsning eller som fysisk brev via kommunens fjernprintløsning.
Integrationen gør det muligt for fælleskommunale it-systemer at kunne overføre logningsinformation til Serviceplatformen, således at krav til ens logning for fælleskommunale it-systemer kan indfries.
Desuden kan informationen anvendes til sporbarhed, kontrol af SLA-krav, fejlfinding og opfyldelse af lovmæssige krav og lignende.
Med integrationen kan kommunale it-løsninger aflevere revisionslog i et ensartet format til den fælleskommunale infrastruktur, hvorfra hver kommune kan hente egne revisionlogs til videre bearbejdelse.