Gå til hovedindhold
SF1320_A
Person
CPR - Hændelser (SKI 02.19)
Version
2.2
I drift
Integrationen tilvejebringer og videresender relevante personhændelser på CPR-området for kommunale fagsystemer. Et konkret eksempel kunne være, at en borger er blevet skilt og fraflyttet kommunen. Kommunens fagsystem vil i den forbindelse modtage besked om ændring af civilstatus, opdateret adresse og ændring af kommune. Fagsystemerne er herefter i stand til at kunne reagere på hændelserne ift. de myndighedssager og arbejdsgange, som de understøtter.

Bemærk, at integrationen ikke leverer personhændelser fra udlændingeområdet.

1 version i alt

SF1411_A
Social Pension
Hent Tillægsprocent (SKI 02.19)
Version
3.4
I drift
Formålet med integrationen er at hente informationer om pensionisters pensionssag hos UDK.

1 version i alt

SF1411_B
Social Pension
Hent helbredsprocent (SKI 02.19)
Version
2.5
I drift
Integrationen henter oplysninger om pensionisters kommunale helbredssag. Oplysningerne hentes i det kommunale pensionssystem.

1 version i alt

SF1411_D
Social Pension
Besked om tillægsprocent (SKI 02.19)
Version
3.6
I drift
Integrationen giver mulighed for at abonnere på ændringer i pensionisters pensionssag hos UDK.

1 version i alt

SF1411_E
Social Pension
Besked om helbredsprocent
Version
2.4
Udfaset
Integrationen er udfaset.

Integrationen giver mulighed for at abonnere på ændringer i pensionisters kommunale pensionssag. Oplysningerne sendes fra det kommunale pensionssystem.

1 version i alt

SF1413
Social Pension
Indberet helbredsprocenter til CTR
Version
2.0
I drift
Formålet med integrationen er at vedligeholde en kopi af pensionisters tildelte helbredsprocent i det Centrale TilskudsRegister (CTR). Dette register benyttes bl.a. når en pensionist ved indkøb af medicin på apoteket får kommunalt tilskud i henhold til den beregnede helbredsprocent.

Oplysninger om pensionisters helbredsprocent stammer fra det kommunale pensionssystem.

1 version i alt

SF1470
Sag og Dokument
Sags- og Dokumentindeks (SKI 02.19)
Version
3.0
I drift
Integration giver kommunale fagsystemer mulighed for at aflevere til og vedligeholde metadata vedrørende sager og dokumenter i Sags- og Dokumentindekset, således at de kan udveksles med øvrige fagsystemer og overbliksløsninger, som fx løsningerne SAPA og Borgerblikket.

2 versioner i alt

SF1472
Sag og Dokument
Hent borgers kontrolsager fra anden sektor
Version
1.0
I drift
Integrationen udstiller funktionalitet til at hente oplysninger om kontrolsager på tværs af sektorer. Det kan være Udbetaling Danmark (UDK), der henter oplysninger om kontrolsager hos en kommune, eller det kan være en kommune, der henter oplysninger om en kontrolsag hos UDK. En kommune kan ikke søge efter kontrolsager hos en anden kommune.

Udveksling af oplysninger om ydelser mellem UDK og kommuner er underlagt særlig lovgivning, og integrationen sikrer, at udveksling sker i henhold til Lov om Udbetaling Danmark.

1 version i alt